cz
cz
Zpět na projekty

Pěnožrouti 2:
Reklamní šedi už dávno odzvonilo

Udělat dobrou marketingovou kampaň zacílenou rovnou na dvě země není v době přesycení reklamou vůbec jednoduchý úkol a žádá si originální řešení s využitím toho, co má rád každý - zábavu.
Problematika

Problematika

Kofola v Česku a na Slovensku nasadila v reklamním světě vysokou laťku už hodně dávno. Nyní vsadila na aktivaci značky pomocí rozšířené reality v mobilní aplikaci Pěnožrouti 2, která se ihned po spuštění stala oblíbenou zábavou mnoha návštěvníků restaurací a občerstvení po celé zemi. Recenze uživatelů mluví samy za sebe.
Řešení

Řešení

Díky geolokaci aplikace rozpozná, zda se uživatel nachází v jedné z provozoven, která má v nabídce točenou Kofolu. Po naskenování loga Kofoly na krýglu nebo půllitru pak po provozovně začne “pobíhat” Pěnožrout, kterého uživatel musí omráčit pěnou a následně chytit do pěnolapky. Takto sbírá nejen polapené pěnožrouty, ale také body,zkušenost a získává penízky.

Spokojení uživatelé
„Bylo to výborné užili sme si to chybí nam jen jeden odznak ale žádný pěnožrouti :) dekujeme za výbornou hru a hlavně kofolu.“
Daniel Nichol
„Je to moooc 💁🏼‍♂️“
Recenze z Google Play
🤗Skvela hra k piv... ke Kofole 😁“
Recenze z AppStore