Zpět na reference

Černý Růže:
Nový web pro nákupní centrum v srdci Prahy

Černá Růže je nákupní centrum v samém srdci Prahy. Dostali jsme za úkol vytvořit nový web, který budek kombinovat jednoduchý a moderní design simple and modern design s historickými elementy budovy.
Explorace

Explorace

Poskytli jsme klientovi kompletní servis od přípravy konceptu a prototypování až po samotnou tvorbu webu. Nechali jsme se inspirovat kontrastem mezi fasádou od Jana Davida Frenzla a moderním interiérem známého funkcionalistického architekta Oldřicha Tyla.

Stránky jsou navrženy tak, aby evokovaly exterirér budovy
– luxusní, historický a majestátnní.
Nový web

Nový web

Původní hypotéza byla, že hlavním smyslem stránky je informovat o otevíracích dobách centra a jednotlivých obchodů. Zjistili jsme, že to již neplatí - většina návštěvníků si tyto informace našla na Google Maps.

Lidé chodí na tento web především proto, aby zjistili více o službách a obchodech. Usnadnili jsme proto prohlížení toho, co Černá Růže nabízí, vytvořili jsme interaktivní mapu centra s pozicemi jednotlivých obchodů.

Dále jsme zjistili, že velká část uživatelů jsou obchodníci hledající informace o volných prostorách. Proto jsme připravili speciální sekci přesně pro ně.