Doby, kdy stačilo mít nápad, nechat si udělat appku a lidé se do ní nahrnuli, jsou dávno pryč. Vývoj mobilních aplikací, respektive jejich provoz a vydělávání na nich, je byznys jako každý jiný.
Tento rok nás v čechách opustilo Let Go a nepochybně k tomu mělo dobrý důvod. Pokud se tak chcete pustit do vývoje mobilních aplikací, je potřeba přistoupit k tomu jako ke každému jinému podnikání – začít a nic neopomentou. Na co se tak zaměřit?
- udělejte si průzkum, zda je o váš produkt zájem, případně zkuste nejprve proof of koncept dříve, než začne samotná tvorba mobilní aplikace
- mějte připravený business plán
- plánujte finance pro vývoj, marketing a provoz
- zvolte toho správného partnera pro design vašeho digitálního produktu
Čeho se vyvarovat?
- nestavte produkt pokud nemáte ověřeno že je o něj zájem
- nepouštějte se do vývoje bez jasného rozdělení rolí
- dejte si pozor na nastavení správných vztahů s vašimi dodavateli a partnery
- vyvarujte se vyčerpání rozpočtu na vývoj na úkor marketing