Při vytváření webových stránek na WordPressu není vždy defaultní editor dostačující a musí se použít vlastní pole. Díky těmto polím můžeme vytvořit mnohem přehlednější administraci a zároveň do webu naplnit obsah, který by se bez vlastních polí vkládal opravdu těžko.
Popularita administračního systému WordPress z něj dělá oblíbený terč útoků. Ve většině případů jde o automatické útoky, které hledají právě weby na WordPressu. Pomocí standardizovaných způsobů se snaží prolomit jejich zabezpečení a následně z webu například rozesílat spam. Chcete se naučit, jak tomu zabránit? Čtete dál.
Není to tak dávno, kdy se zdálo, že jde o rozpustilost investovat do webových stránek. Dnes je kuriózní představa, že by někdo webové stránky neměl. Jistě, stále existují případy, kdy webové stránky nejsou otázkou života a smrti, ale jde spíše o výjimečné případy.
Používání mobilů a mobilních aplikací nabírá proto rostoucí tendence. Pojďme se podívat jaké jsou současné trendy ve vývoji mobilních aplikací.
K tomu, aby uživatelé na webu rádi setrvávali, nakupovali, doporučovali jej druhým a sami se tam vraceli, je třeba vytvořit vhodné prostředí. Jak dosáhnete toho, že uživatel mobilní aplikaci nebo webovou stránku po pár minutách neopustí a bude se chovat tak, jak vy si přejete, se dozvíte v našem článku.
Již 3 roky je na trhu dostupná technologie Beacon a ne každý o ní doposud slyšel. Pokud nechcete propásnout nějakou akci v obchodě, který míjíte po cestě z práce, tak věnujte několik minut tomuto článku a dozvíte se více informací.
V posledních deseti letech předměty naší běžné činnosti začaly rozšiřovat naši realitu a připojovat se k internetu. To je významným krokem oproti předchozí nositelné elektronice.
V dnešním článku se zaměřujeme na bezpečnost mobilních aplikací a to především z pohledu komunikace se vzdáleným serverem. Pojďme si ukázat, co komunikace obnáší, jak se prokázat a jak nebýt ukraden.
Mobilní aplikace jsou stále častěji využívány také firmami pro podporu interakcí se zákazníky i loajality. Mít hotovou aplikaci, byť se skvělým nápadem, ale ještě není samospásné. Je potřeba mít také dobře promyšlenou propagaci. Spoléhat na to, že se o Vaší aplikaci uživatelé dozví tak nějak sami, je dost naivní.
Pokud se chystáte na vývoj mobilní aplikace, čeká Vás volba mezi nativní a hybridní formou. Připravili jsme pro Vás jednoduché shrnutí, abyste se mohli rozhodnout, jaká cesta je pro Vás výhodnější.