Blog

B2B aplikace – když váš produkt není pro všechny

Rubriky: Nezařazené

Problémem při prodeji B2B, bez ohledu na to, jaký váš produkt je, je to, že nechcete cílit na masy lidí. Samozřejmě chcete prodat co nejvíc, ale zároveň víte, že váš produkt, v našem případě tedy mobilní aplikace, není pro všechny.

Pokračovat ve čtení „B2B aplikace – když váš produkt není pro všechny“

0

Software pro cestovní agentury

Rubriky: Nezařazené

Cestovní ruch zažíval posledních několik let obrovský rozvoj. Vždyť jen ve službách má třetinový podíl, nemluvě o milionech lidí, pro které je cestovní ruch primárním zdrojem příjmů. Se stále se vyvíjejícími technologiemi je pro cestovní kanceláře a agentury stále důležitější mít fungující a uživatelsky přívětivý web, který je nyní často doplňován i o mobilní aplikaci.

Pokračovat ve čtení „Software pro cestovní agentury“

0

AppMaker: Vývoj profesionální aplikace s třetinovými náklady

Rubriky: Nezařazené

Google nedávno uvolnil službu AppMaker všem zákazníků využívajícím službu G Suite. Možnost naklikat si během pár chvil vlastní firemní webovou aplikaci a zpřístupnit ji všem uživatelům v rámci společnosti vypadá lákavě. Jak vypadá použití v reálu a čeho všeho se dá v AppMakeru dosáhnout? Intenzivně jsme ho vyzkoušeli a máme pro vás první postřehy.

Pokračovat ve čtení „AppMaker: Vývoj profesionální aplikace s třetinovými náklady“

0

Co říká Android na výřez v displeji

Rubriky: Nezařazené

Není to tak dávno, co na trh přišly telefony s výřezem v horní části displeje, který v současné době umožňuje co největší využití přední plochy mobilních telefonů. Telefony s Androidem mají oficálně podporovaný výřez u telefonů s operačním systémem Android 9 a vyšší.

Pokračovat ve čtení „Co říká Android na výřez v displeji“

0

Bannerovou slepotu brýlemi nezlepšíte

Rubriky: Nezařazené

Říká se, že běžný člověk žijící ve městě se za den setká s více než čtyřmi tisíci reklamními sděleními. Toto astronomické číslo není náš mozek schopný zpracovat, proto se soustředí jen na ty reklamy, které jsou pro nás v danou chvíli relevantní.

Pokračovat ve čtení „Bannerovou slepotu brýlemi nezlepšíte“

0

Zjistěte, co si o vaší appce myslí uživatelé

Rubriky: Marketing / Mobil

Úspěch každého produktu, ať už fyzického nebo digitálního, stojí na zákaznících. U mobilní aplikace je třeba se zaměřit nejen na počet stažení aplikace, ale také na to, aby ji uživatel po pár dnech neodinstaloval.

Pokračovat ve čtení „Zjistěte, co si o vaší appce myslí uživatelé“

0

Jak na animace v mobilních aplikacích

Rubriky: Design / Mobil

Animace jsou nepostradatelnou součástí při vývoji libovolného digitálního produktu, aplikace nebo webové stránky. Zkuste se zamyslet kdy jste naposledy narazili na mobilní aplikaci, která by neobsahovala ani jednu animaci.

Pokračovat ve čtení „Jak na animace v mobilních aplikacích“

0

Propagujte svou Android appku

Rubriky: Marketing / Mobil

V minulém článku jsme se dotkli problematiky optimalizace pro App Store. Dnes se podíváme na základy marketingu pro vývoj mobilních aplikací pro Android, tedy možnosti propagace aplikace v Google Play.

Pokračovat ve čtení „Propagujte svou Android appku“

0

Zviditelněte svou appku v App Store

Rubriky: Marketing / Mobil

Mnozí z vás už v nějakém našem článku četli jak zviditelnit své webové stránky ve vyhledávačích. SEO (Search Engine Optimization) je dnes pro úspěšný web nutností.

Jak ale něco takového uplatnit i na vaši mobilní aplikaci?

Pokračovat ve čtení „Zviditelněte svou appku v App Store“

0

Automatizované a manuální testování aplikací – pro a proti

Rubriky: Mobil
Můžete mít sebelepší vývojáře mobilních aplikací, ale chybičkám se v průběhu nevyhnou ani ti nejzkušenější z nás. Automatizováné testování se zdá jako dobrá možnost – je to levné a rychlé. Pokud ale chcete opravdu kvalitní a hodnotný feedback, stále není nic lepšího než aplikaci testovat manuálně.

Pokračovat ve čtení „Automatizované a manuální testování aplikací – pro a proti“

0