cz
cz
Zpět

MVP – co to znamená, a proč je to důležitý pro váš byzny

Obchod - 8th Září 2019
Napsal/a Tým Pixelfield

MVP, “emvépéčko”, máme pro něj spoustu výrazů. Pokud se pohybujete ve světě digitálních produktů, webů, webových a mobilních aplikací, jistě víte, o co jde a tak se rovnou omlouvám zkušenějším čtenářům.

Je spousta podnikatelů a manažerů, kteří na digitál narážejí prvně a může to tak pro ně být záhadou. Co tento neustále omílaný termín znamená a hlavně – proč je potřeba se k němu neustále vracet a připomínat si ho?

Vývoj mobilních aplikací je časově i finančně náročný proces, pokud se má dělat kvalitně a na profesionální úrovni. Pro hodně byznysů tak jde o investici, kterou je potřeba dělat s rozmyslem. Je třeba řešit návratnost investice a to, jak budoucí aplikace zapadne do vašeho podnikatelského záměru.

Zároveň se pohybujeme ve vysoce konkurenčním prostředí, kde se počítá každá koruna a každý den. Rychlost uvedení na trh je zásadní, stejně tak jako rychlá zpětná vazba od zákazníků a uživatelů. Zde se konečně dostáváme k MVP – neboli minimum viable product.

Jde o takovou formu produktu, které je jako první použitelná, otestovatelná, doručitelná. Může mít různé podoby. Tvorba mobilních aplikací začíná koncepcí produktu a prototypováním a k produktu se už můžeme dostat i v této fázi.

A proč je pro nás důležité si MVP dobře definovat? Nechceme ztrácet čas ani prostředky na dlouhém vývoji bez výsledků! Každá úspěšná tvorba mobilní aplikace musí být naplánovaná na co nejmenší úseky – abych rychle došli ke spustitelnému výsledku a zjistili, co jsme udělali dobře a co špatně.

A mohli se pustit do další práce. Vždy dobře definujte MVP, zabráníte tak zbytečnému otálení se spuštěním, mrhání časem a prostředky. V Pixelfieldu pracujeme se start-upy i velkými firmami a pomáháme nejen s vývojem, ale také s koncepcí, designem a analytikou. Pomůžeme vám definovat, jak váš MVP vypadá.

Profilový obrázek
Napsal/a
Tým Pixelfield
Podobné příspěvky
Přestaňte plýtvat penězi na nápady vytvořené v izolaci
Kancelář | Obchod - 4th Červenec 2019
Napsal/a Filip Háša
Největší chyby v komunikaci při práci na vašem digitálním projektu
Kancelář | Obchod - 14th Březen 2019
Napsal/a Filip Háša