cz
cz
Zpět

Mobilní aplikace: must have pro restaurace

Mobil - 21st Červen 2016
Napsal/a Veronika Vycpálková

Není to tak dávno, kdy se zdálo, že jde o rozpustilost investovat do webových stránek. Dnes je kuriózní představa, že by někdo webové stránky neměl. Jistě, stále existují případy, kdy webové stránky nejsou otázkou života a smrti, ale jde spíše o výjimečné případy.

Stejný vývoj můžeme pozorovat u mobilních aplikací. Teď už do nich investuje stále více společností, ale není tomu tak dávno, kdy byl vývoj aplikace pro nějakou společnost spíše výstřelek a pouštěli se do toho jen ti nejodvážnější. Vážně vám přijde zbytečné investovat do mobilní aplikace a využít tak maximum možností, které dnešní smartphony nabízí?

 

„Ale já už přeci mám web optimalizovaný pro mobily.“

To je dobře. Bez toho by to dnes šlo už jen těžko, ale jde o pouhou špičku ledovce. Mobilní aplikace otevírají úplně nové možnosti pro budování vztahu s vašimi zákazníky či klienty, kterým můžete nabídnout mnohem více možností a benefitů a především užší vztah. A to je něco, na co se v dnešní anonymní době docela hraje. To, co nabízíte vy – ať už jsou to luxusní cupcaky, domácí pečivo nebo klasiky z české kuchyně – pravděpodobně nabízí spousta vašich konkurentů. Když vás ale vaši zákazníci budou mít rádi, když k vám budou mít vztah, budete pro ně Nr. 1 a to chcete vy i oni.

 

A proč ten web nestačí?

Mobilní aplikace navíc mají některé opravdu zásadní výhody oproti mobilnímu webu. A to zejména v oblasti push notifikací a schopnosti větší personalizace.

Například v případě, kdy se u vás v restauraci či baru nic neděje mezi 14:00 a 16:00, můžete pomocí notifikace pozvat uživatele na kávu s dezertem se speciální slevou, nebo je jinak motivovat.

To můžete využít také, když máte v restauraci prázdno například kvůli špatnému počasí, kdy mohou vaši zákazníci upřednostnit donášku jídla, nebo si jednoduše uvařit, bez moknutí. Proč v takové situaci ale nejít štěstí naproti a neoslovit ty, jež jsou bezprostředně kolem? Kdo by odolal tomu, přijít se schovat před deštěm, když navíc nabízíte dezert ke každému hlavnímu chodu zdarma?

Vaši zákazníci si zamilují pocit, že jsou pro vás svým způsobem exkluzivní. Budou rádi dostávat věrnostní slevy a speciální nabídky, které nejsou jen tak pro někoho. Věrnostní program můžete spravovat jednoduše pomocí aplikace, která velkou část dřiny odvede za vás.

 

Mobilní aplikace je ale benefit i pro vás

Aplikace vám umožní shromažďovat nedocenitelné údaje. Můžete pomocí získaných dat segmentovat své zákazníky a odesílat cílené zprávy na základě specifik vytvořených segmentů. Cross sell je v takovém případě hračka. Pokud nabízíte rozvoz, aplikace bude ukládat objednávky, můžete si vyselektovat všechny milovníky kuřecího a upozornit na nové kuřecí ragu v nabídce.

 

Je toho skutečně hodně, co můžete ve vaší aplikaci uživatelům nabídnout. Dobře zvládnutý koncept, který má hlavu i patu, zajistí, abyste prostředky investovali do funkcí, které vám skutečně pomohou podpořit vaše cíle. Rádi vám pomůžeme s jeho vymyšlením.

Chcete se dozvědět více o možnostech mobilní aplikace pro restaurace? Podívejte se na náš další web.

Profilový obrázek
Napsal/a
Veronika Vycpálková
Podobné příspěvky
Prioritizace pro startupy krok za krokem: PriX metoda pro plánování releasů
Design | Mobil | Web - 3rd Duben 2020
Napsal/a Tým Pixelfield
Jak využít AR v marketingu: Kompletní průvodce rozšířenou realitou v kampaních
Design | Marketing | Mobil | Web - 27th Březen 2020
Napsal/a Tým Pixelfield