cz
cz
Zpět

AppParade očima Pixelfieldu

Aktuality - 3rd Červen 2019
Napsal/a Michaela Dvořáková

“Naše aplikace se dostala do finále AppParade,” ozývalo se v naší kanceláři okolo poloviny května. Která z našich appek to byla a jak nakonec dopadla?

Unikátní akce s názvem AppParade se konala v unikátních prostorách pražského Vnitroblocku, kam se na soutěž přišlo podívat okolo 250 diváků, kteří nakonec rozhodovali i o jedné z možných výher, ale o tom až později.

Přehlídka a soutěž tuzemských mobilních aplikací AppParade se tentokrát zaměřovala na téma re-engagement v mobilních aplikacích.

Ve finále bylo celkem deset mobilních aplikací s různým zaměřením. Protože se do finále dostala i aplikace, kterou jsme vyvíjeli u nás – aplikace Storki, nemohli jsme na akci chybět.

Každá aplikace měla na své představení poměrně krátký čas – pouhé 3 minuty, kde bylo nutné zmínit k čemu aplikace slouží a hlavně jak je v ní řešen již zmíněny re-engagement. Konkurence pro Storki byla opravdu různorodá, byli jsme svědky představení fitness aplikace, aplikace zachraňující zbytky jídla v restauracích nebo aplikace pomáhající pacientům s cystickou fibrózou dodržovat pravidelná cvičení.

My jsme ale stejně netrpělivě očekávali prezentaci jedné jediné aplikace – aplikace Storki. Ta cílí především na dospívající čtenáře a přináší jim možnost číst krátké příběhy ve formě konverzace na messengeru. Každý dotyk obrazovky pak čtenáři odkrývá další část příběhu, další bublinu.

Po každém představení následovaly otázka poroty, která se většinou zabývala právě tématem re-engagementu a jeho využití v dané aplikaci. Po odprezentování všech soutěžících aplikací nastalo hlasování diváků a porada poroty.

Ceny byly rovnou tři – cena poroty, publika a cena Creative Docku za nejpřínosnější nápad.

Trochu paradoxně na souteži o nejlepší aplikaci nefungovala ve

 verzi pro Android aplikace, kde mohli o svých třech nejoblíbenějších aplikacích večera hlasovat diváci. Nakonec jsme tedy místo pohodlného odkliknutí v aplikaci museli své hlasy hlásit osobně, a tak se celé vyhlášení o něco protáhlo.

Jak to celé dopadlo? Sice appka Storki první místo neobsadila, ale i tak získala v hlasování diváků krásné šesté místo. Vítězem se pak v této kategorii stala aplikace Nesnězeno, která sklidila také cenu Creative Docku. Nesnězeno se snaží nabídnout jídla z restaurací, která by jinak přišla do koše a zamezit tak plýtvání.

Celkovým vítězem, tedy vítězem ceny poroty, se stala fitness aplikace Fitify Workout & Plans, kterou mohli návštěvníci večera získat na místě zcela zdarma – cenou bylo pouze 20 dřepů vykonaných za dohledu tvůrce aplikace.

Během celého večera se vedle promítaných prezentací ukazovaly také komentáře diváků. V jednom se dokonce objevila věta “Konec GoT prý nic moc, tak snad Storki zakončí AppParade důstojněji”. Za nás je tohle vítězství samo o sobě. 🙂

Michaela Dvořáková
Napsal/a
Michaela Dvořáková
Podobné příspěvky
Stažení aplikace není vše
Aktuality | Mobil - 14th Srpen 2018
Napsal/a Michaela Dvořáková
Rozhovor s Michalem, naším CTO
Aktuality | PixelNews | PixelNews - 6th Leden 2018
Napsal/a Michal Vávra