cz
cz

Novinky

Kategorie
Uživatelské testování – cesta do ráje a někdy od pekla
21st Září 2019

Nepochopte mě špatně – pří pro vývoj aplikace je zpětná od uživatelů nepochybně potřebná a nikdy bych neobhajoval názor, že je třeba pustit se do ní bezhlavě a na testování se vykašlat – naopak. Pro všechny, co se pohybujeme v oboru vývoje software na míru musí být z posledních let a měsíců zřejmé, že se…

Vývoj mobilních aplikací je byznys jako každý jiný
21st Září 2019

Doby, kdy stačilo mít nápad, nechat si udělat appku a lidé se do ní nahrnuli, jsou dávno pryč. Vývoj mobilních aplikací, respektive jejich provoz a vydělávání na nich, je byznys jako každý jiný. Tento rok nás v čechách opustilo Let Go a nepochybně k tomu mělo dobrý důvod. Pokud se tak chcete pustit do vývoje…

Frikce a motivace – jak pomocí behaviorální vědy a chytrého designu zvýšit konverze
15th Září 2019

Žádný digitální produkt není perfektní. Ani spuštěním finální verze trnitá pouť za kýženými čísly obvykle nekončí, nebo by alespoň končit neměla. Ať už provozujete web nebo mobilní aplikaci, základním kamenem vašeho dlouhodobého růstu by měla být analýza chování uživatelů a z ní vyplývající úpravy. Behaviorální věda nabízí širokou paletu nástrojů, které vám s takovou analýzou…

Lean přístup a vývoj aplikací
13th Září 2019

Co to znamená být Lean? Ve zkratce, udělat tak málo tak rychle, jak je to jen možné. Vývoj mobilních aplikací a tvorba software obecně je nákladný proces. Proto je potřeba neustále zlepšovat jeho fungování a minimalizovat plýtvání. A to je přesně obsahem Lean přístupu, který vyvinula pro své fungování společnost Toyota. Co má společného výroba…

Retrospektiva a její smysl pro vývoj software
13th Září 2019

Vývoj software a především řízení projektu je výzva. Ačkoliv produkt většinou není hmatatelný, proces a organizace musí být na stejně kvalitní úrovni jako v jakémkoliv jiném odvětví. Trendem posledních let (ačkoliv Agile Manifesto existuje už desítky let), je využívání agilních metodik. Velmi často se ale stává, že je Agile využíván jen na oko a podstata…

MVP – co to znamená, a proč je to důležitý pro váš byzny
Obchod - 8th Září 2019

MVP, “emvépéčko”, máme pro něj spoustu výrazů. Pokud se pohybujete ve světě digitálních produktů, webů, webových a mobilních aplikací, jistě víte, o co jde a tak se rovnou omlouvám zkušenějším čtenářům. Je spousta podnikatelů a manažerů, kteří na digitál narážejí prvně a může to tak pro ně být záhadou. Co tento neustále omílaný termín znamená…

Digitální projekty – kdy si najmout tým a kdy stavět vlastní
5th Září 2019

Nedám vám jednoduchou odpověď! Ještě předtím, že se pustím do své úvahy musím předestřít, že jsem ředitelem Pixelfieldu, agentury, která dělá především vývoj mobilní aplikací. Můžete mě proto považovat za zaujatého:). V posledních letech jsem ale pracoval s mnoha firmami všech velikostí – od start-upů po korporáty. Někteří z nich se stali našimi klienty, někteří…

Doplňky Google Chrome pro každodenní rutinu online markeťáka
29th Červenec 2019

Neznám člověka, co by neustále nehledal možnosti, jak si ušetřit svoji práci. Ani já v tomhle nejsem vyjímkou, a tak vítám každý tip na nástroj, který by mi mohl zrychlit každodenní procesy. Která rozšíření a doplňky se mi už v notebooku usadila natrvalo? SEO META in 1 CLICK Můj asi nejoblíbenější pomocník je rozšíření SEO…

Začátky v digitálním marketingu – jak se nezbláznit první týden
29th Červenec 2019

Když si vzpomenu na svoje začátky na pozici online markeťáka, musím se vždy minimálně pousmát. Všichni víme, že žádný začátek není jednoduchý a pokud se právě vy nacházíte na začátku své cesty k online marketingu, třeba vás moje zkušenost nakopne, abyste se nezalekli hned prvních pár dnů pronikání do tajů zkratek, kódů a procesů. Ať…

Proč prostě neotestovat svoje nápady
17th Červenec 2019

Všichni máme čas od času nějaký skvělý nápad. Bavíme se o něm s přáteli na pivu nebo když se nudíme na dovolené. Dostat naše nápady na další úroveň a opravdu začít podnikat je něco, co vyžaduje hodně odvahy a já obdivuji všechny, kdo mají dost odvahy a udělají to. Nejen, že se tím snažíte přispět…

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 10