Tvorba e-shopu

Ať už je elektronické obchodování čistě předmětem Vašeho podnikání či chcete pouze rozšířit pole Vašeho působení, investice do kvalitního a vkusného e-shopu je v dnešní době rozhodně krokem vpřed.

Potřebuji e-shop
  • Perfektní design i back-end
  • Propojení na platební, účetní a skladové systémy
  • Pravidelná údržba a optimalizace

Vytvořili jsme malé i velké e-shopy

Zákazníci se stávají vůči klasickým způsobům komunikace imunní a je velmi důležité umět zaujmout a být krok před konkurencí. Využijte našich zkušeností a nabízejte produkty profesionálně a účinně. Dosáhněte tak lepších výsledků díky e-shopu, který opravdu prodává a plní svůj účel.

Naši klienti

Rádi Vám ukážeme naše reference

Bude se Vám s námi skvěle pracovat!

Projekty bereme za vlastní a záleží nám na výsledku, připravte se proto, že často uslyšíte naše názory!

Jsme rychlí. Můžete se spolehnout na to, že vše dokončíme včas.

Neutrácíme. Volíme ty nejvhodnější technologie pro výsledek i rozpočet.

Pomůžeme s propagací webu nebo aplikace.

Jsme agilní! Se vším, co z toho pro klienta plyne.

Více o nás

Můžeme pomoci také
s Vaším projektem?

Kontaktujte nás!

FAQ Tvorba e-shopu

Jakými principy se řídí tvorba e-shopu?

Pohlížet na e-shop očima zákazníka. Myslet na konkurenční výhody klienta, vytvořit uživatelsky příjemné a intuitivní ovládání, kvalitní a personalizovaný obsah, jednoduchá a přehledná navigace, jedinečný individuální design.

Potřebuje tvorba e-shopu doprovodné služby?

Vytvoříme pro Vás e-shop na míru, který bude provozuschopný ihned po spuštění, tím však naše práce nekončí. Postaráme se i o následnou péči po spuštění do provozu. Nabízíme pravidelnou správu a údržbu aplikace současně s marketingovou podporou nově spuštěného internetového obchodu, ať už se jedná o on-line či off-line propagaci. Nabízíme možnost postavit internetový obchod na open-source řešení nebo napíšeme systém přesně dle Vašich požadavků a představ.

Jaká jsou hlavní úskalí při tvorbě e-shopu?

Tvorba e-shopu je proces, kdy je ještě více než jindy, nutné dbát na přípravu. Jen důkladná analytika vám zajistí, že bude mít nový e-shop dostatečné množství návštěv a dobrý konverzní poměr. Výstupy z analytické části jsou zároveň i podkladem pro navazující marketing. Je nutné kvalitně navrhnout strukturu a navigaci. Důležité je také vhodně zvolit platební brány, napojení pro dodavatele, doručovatele, EET a další.

Kdy je vhodné využít hotové řešení a kdy e-shop na míru?

Otázka je složitější, ale pro zjednodušení – záleží, jaké plány máte s e-shopem do budoucna. Pokud předpokládáte méně produktů a základní funkce, které nebude v čase třeba příliš měnit, je pravděpodobně možné zvolit ekonomičtější řešení a e-shop postavit na hotovém řešení. Pokud chcete Váš nový internetový obchod intenzivně rozvíjet – nové funkce, vylepšování konverzí, větší množství produktů – je lepší zvolit řešení na míru nebo alespoň takové, které vám nabídne potřebnou flexibilitu a rychlost.

Jak dlouho trvá tvorba e-shopu?

Tvorba e-shopu není záležitostí několika dnů. Ne, protože bychom pracovali pomalu, ale protože si zakládáme na tom, že děláme e-shopy, které uživatelům při nákupu nekladnou žádné překážky. Proto je třeba se nad e-shopem zamýšlet ještě před samotným vývojem a také v jeho průběhu. Samotná délka vývoje je pak přímo úměrná množství typů podstránek a požadovaných funkcí na míru. Pohybuje se průměrně od 1 do 3 měsíců. Reálnou délku vývoje jsme Vám schopni sdělit v momentě, kdy máme připravené konkrétní zadání. Rámcový časový odhad Vám samozřejmě můžeme nabídnout již při první schůzce.

Kolik tvorba e-shopu stojí?

S cenou e-shopu je to velmi podobné jako s délkou vývoje. Také přesná cena se odvíjí od množství typů podstránek a funkcí na míru. Navíc zde vstupuje do hry množství podkladů, které máme k dispozici. Dalším aspektem, který ovlivňuje cenu jsou přidružené služby jako copywriting, webová analytika, uživatelské testování a další služby, které zvyšují účinnost výsledných stránek.

Je důležité mít responzivní design nebo mobilní verzi?

V dnešní době, kdy uživatelé navštěvují častěji webové stránky na chytrých zařízeních spíš než na počítači, je responzivní design nebo mobilní verze webu esenciální. Spolu s tím, jak jsou e-shopy stále více přístupné a snáze ovladatelné z tabletů a mobilních telefonů, se také zvyšuje procento nákupů skrze tato zařízení.

Je lepší responzivní design nebo mobilní verze webu?

Každá z variant má svá specifika. Zatímco mobilní verze je další verze ke klasickému desktopovému webu, v případě responzivního webu jde o jeden a tentýž web, který se přizpůsobuje zařízení, na kterém je navštíven. Podle nás je nejlepším možným řešením právě responzivní design a to hned z několika důvodů. Snadno se přizpůsobí všem rozlišením displeje, dokáže se dokonce adaptovat také na ta zařízení, která v době vývoje webu ještě neexistovala. Navíc je v případě responzivního řešení vyvíjen pouze jeden web, což zásadně ušetří náklady, zkrátí dobu vývoje a sníží požadavky na údržbu a udržení aktuálního obsahu. A v neposlední řadě je web díky jedné jediné URL pro každou stránku je responzivní web považován z pohledu SEO výhodnější.

Je potřeba copywriting?

U e-shopů je často na úkor obrázků upozaďován obsah. Je sice pravda, že fotografie produktů jsou při nákupu on-line klíčové a mohou ovlivnit rozhodnutí uživatele, stejně tak je na tom ale obsah. Často je důležitější, co a jakým způsobem sdělujete, než jestli je to modré nebo zelené. Uživatelé si chtějí produkt prohlédnout, ale také se o něm dozvědět maximum relevantních informací. Může jít o informace, které nejsou z fotografií zjevné, nebo další klíčové informace, které nesouvisí pouze s vizuální stránkou produktu. Unikátní obsah navíc pozitivně hodnotí nejen uživatelé, ale také roboti vyhledávačů.

Provádíte také testování v průběhu vývoje e-shopu?

V průběhu vývoje e-shopu jsou všechny dílčí části podrobovány průběžnému testování z čistě technického, ale také uživatelského hlediska. Testujeme důkladně kód, programované funkce i grafický design, protože víme, že i zdánlivě nepodstatné drobnosti mohou výrazně ovlivnit výkon e-shopu.

Jak probíhá testování e-shopu?

E-shop může být testován z čistě technického pohledu, kdy se ověřuje bezchybnost technického provedení, 100% funkčnost všech dílčích částí a dále také z uživatelského pohledu. Zde jsou k testování využíváni reální uživatelé představující reprezentativní vzorek Vaší cílové skupiny. Uživatelské testování ukazuje, jakým problémům na webu čelí skuteční uživatelé z masa a kostí. a co jim brání v dokončení Vámi stanovených konverzí.

Jaké podklady jsou potřeba při tvorbě e-shopu?

Protože na rychlost vývoje má nezanedbatelný vliv dostupnost podkladů, trváme obvykle na tom, abychom měli kompletní materiály již v počátcích vývoje e-shopu. Obvykle se jedná o fotografie, texty, jakékoliv dostupné analytické materiály (analýza klíčových slov, informační architektura webu), FTP, přístupy ke starému e-shopu, do analytických nástrojů a další.

Co ode mě potřebujete předtím, než začnete s vývojem e-shopu?

Před samotným vývojem a přesným plánováním jednotlivých funkcí a rozvržení e-shopu potřebujeme co možná nejlépe poznat Vaše podnikání, dozvědět se maximum informací o Vaší cílové skupině a Vašich cílech. Dále pak získat maximum informací o fungování aktuálně běžícího e-shopu (v případě, že nějaký je), kde vidíte jeho úskalí apod. Velmi užitečná bývá analytická fáze, která může před vývojem přinést řadu důležitých informací. Například to, na jaké překážky uživatelé narážejí v průběhu nebo před dokončením objednávky apod.

Je možné napojení e-shopu na účetní systém?

Vytváříme řešení, které našim uživatelům maximálně usnadňují život. Proto se snažíme co možná nejvíce věcí automatizovat. V praxi to znamená, že naše e-shopy mohou být napojeny na účetní systémy, skladové systémy, dodavatele a další. Fungování e-shopu přizpůsobujeme pomocí funkcí na míru požadavkům našich klientů do největších detailů.

Kontakt

Mám zájem o (nepovinné)

Potřebuji

nový web webovou aplikaci mobilní verzi webu redesign analýzu webu grafiku jiné služby
komerční aplikaci aplikaci pro interní účely konzultaci digitalizaci podnikání jiné služby
nezávaznou konzultaci analýzu webu či aplikace marketing, branding jiné služby
SEO PPC Sociální sítě Technická podpora Webhosting, domény jiné služby

Formulář byl úspěšně odeslán. Brzy Vás budeme kontaktovat.

Děkujeme.