Debata o výhodách a nevýhodách open office je nekonečná. Open office podněcuje k lepší spolupráci, hluk jím způsobený může být ale při hluboké práci zkrátka moc. Pokud pak nemáte při hluku v kanceláři kam fyzicky uniknout, je hudba tou nejlepší alternativou.
Nedávno nás oslovila studentka Vysoké školy ekonomické, zda by si v naší firmě mohla vypracovat semestrální práci. Pomáhat studentům? Na jasně!
Není tomu tak dávno, kdy učitelé ve škole říkali, že se musíme naučit nespoléhat na kalkulačku, protože ji přece nebudeme mít neustále v kapse.
Pojďme začít jedním číslem, které by pro vás mohlo být při vývoji mobilní aplikace lehce alarmující (nebo motivující?). Podle výzkumu od společnosti Google je celá čtvrtina mobilních aplikací využita pouze jednou a poté je ze zařízení odinstalována.
Předpokládejme, že jste v situaci, kdy pro své podnikání potřebujete mobilní aplikaci. Jenže pro jaký operační systém? Android, iOS nebo oboje? Oba operační systémy mají svá specifika.
Jen málokterá značka je tolikrát spojována se slovem update jako Google. V březnu se fanoušci mobilních telefonů s operačním systémem Android dozvěděli o nové verzi známé jako Android P, nicméně až v sprnu jsme se dočkali jeho odhalení v plné kráse, s čímž přišlo i odhalení plného jména – Android 9 Pie. Aktualizace začala nejdříve…
Předtím, než jste se pustili do vývoje mobilní aplikace jste si jistě spočítali náklady na samotný vývoj a případnou propagaci aplikace. Jakmile aplikaci dostanete do obchodů, může se zdát, že většina nákladů již opadla. Pokud však tomuto názoru věříte, může se velmi brzo stát, že vaše aplikace nepřinese ani poloviční úspěch, jaký jste si plánovali.
Problémem při prodeji B2B, bez ohledu na to, jaký váš produkt je, je to, že nechcete cílit na masy lidí. Samozřejmě chcete prodat co nejvíc, ale zároveň víte, že váš produkt, v našem případě tedy mobilní aplikace, není pro všechny.
Cestovní ruch zažíval posledních několik let obrovský rozvoj. Vždyť jen ve službách má třetinový podíl, nemluvě o milionech lidí, pro které je cestovní ruch primárním zdrojem příjmů. Se stále se vyvíjejícími technologiemi je pro cestovní kanceláře a agentury stále důležitější mít fungující a uživatelsky přívětivý web, který je nyní často doplňován i o mobilní aplikaci….
Google nedávno uvolnil službu AppMaker všem zákazníků využívajícím službu G Suite. Možnost naklikat si během pár chvil vlastní firemní webovou aplikaci a zpřístupnit ji všem uživatelům v rámci společnosti vypadá lákavě. Jak vypadá použití v reálu a čeho všeho se dá v AppMakeru dosáhnout? Intenzivně jsme ho vyzkoušeli a máme pro vás první postřehy.