Blog

Chytré nakupování a nejen to za pomoci technologie Beacon

Rubriky: Design / Marketing / Mobil

Již 3 roky je na trhu dostupná technologie Beacon a ne každý o ní doposud slyšel. Pokud nechcete propásnout nějakou akci v obchodě, který míjíte po cestě z práce, tak věnujte několik minut tomuto článku a dozvíte se více informací.

Pokračovat ve čtení „Chytré nakupování a nejen to za pomoci technologie Beacon“

0

Desetileté výročí praktické nositelné elektroniky. Co jí brání v rozšíření?

Rubriky: Design / Marketing / Mobil

V posledních deseti letech předměty naší běžné činnosti začaly rozšiřovat naši realitu a připojovat se k internetu. To je významným krokem oproti předchozí nositelné elektronice. Za první prakticky využitelný gadget lze považovat již právě 10 let staré boty Nike+, které jste si mohli propojit s iPodem, nyní již i s dalšími zařízeními, a měřit pomocí nich své výkony.

Pokračovat ve čtení „Desetileté výročí praktické nositelné elektroniky. Co jí brání v rozšíření?“

0

Bezpečnost mobilních aplikací

Rubriky: Mobil

V dnešním článku se zaměřujeme na bezpečnost mobilních aplikací a to především z pohledu komunikace se vzdáleným serverem. Pojďme si ukázat, co komunikace obnáší, jak se prokázat a jak nebýt ukraden.

Pokračovat ve čtení „Bezpečnost mobilních aplikací“

0

16 tipů, jak propagovat Vaši mobilní aplikaci

Rubriky: Marketing / Mobil

Mobilní aplikace jsou stále častěji využívány také firmami pro podporu interakcí se zákazníky i loajality. Mít hotovou aplikaci, byť se skvělým nápadem, ale ještě není samospásné. Je potřeba mít také dobře promyšlenou propagaci. Spoléhat na to, že se o Vaší aplikaci uživatelé dozví tak nějak sami, je dost naivní.

Pokračovat ve čtení „16 tipů, jak propagovat Vaši mobilní aplikaci“

0

Hybridní mobilní aplikace – kdy ano a kdy ne?

Rubriky: Design / Marketing / Mobil / PixelNews

Pokud se chystáte na vývoj mobilní aplikace, čeká Vás volba mezi nativní a hybridní formou. Připravili jsme pro Vás jednoduché shrnutí, abyste se mohli rozhodnout, jaká cesta je pro Vás výhodnější.

Pokračovat ve čtení „Hybridní mobilní aplikace – kdy ano a kdy ne?“

0

Co musíte vědět o testování mobilních aplikací

Rubriky: Aktuality / Mobil

Prodejní platformy nabízejí nespočet mobilních aplikací různého charakteru. Tyto aplikace však musí projít důkladným otestováním, které je snad tím nejdůležitějším a posledním krokem celého vývoje aplikace, a proto se na něj musí klást velký důraz. Co je při testování nezbytné se dozvíte v našem článku.

Pokračovat ve čtení „Co musíte vědět o testování mobilních aplikací“

0

Souboj o naše ledničky. Test Rohlíku, Koloniálu a iTesco.

Rubriky: Design / Marketing / Web

Možná si vzpomenete na první pokusy a neúspěšné projekty s prodejem potravin přes internet. Dnes už je ale všechno jinak a prodej a rozvoz potravin on-line jede na plné obrátky. Jako uživatel si dnes můžete vybrat z několika zavedených a ověřených služeb. Připravili jsme test, abychom se podívali, jak si stojí weby předních hráčů na trhu.

Pokračovat ve čtení „Souboj o naše ledničky. Test Rohlíku, Koloniálu a iTesco.“

0

Typografie u mobilních webů

Rubriky: Design / Mobil / Web

Práce s písmem obecně patří mezi největší výzvu, se kterou si musí grafik umět poradit. Dobře provedená typorafie udělá váš web pro uživatele mnohem přitažlivějším, a proto bychom měli vždy mít na paměti několik zásadních bodů.

Pokračovat ve čtení „Typografie u mobilních webů“

0

Psychologie barev

Rubriky: Design / PixelNews

Psychologie barev je obor, který se zaměřuje na analýzu vlivu barev na vnímání a chování člověka. Z čistě lékařského hlediska je to stále nedospělá věda v hlavním proudu současné psychologie. Jak její poznatky využít při tvorbě webových stránek?

Pokračovat ve čtení „Psychologie barev“

0

5 copy triků, které sníží bounce rate vaší stránky

Rubriky: Marketing / Web

Existuje spousta triků, po kterých copywriteři sáhnou v momentě, když chtějí napsat kvalitní business obsah. Není to žádná kulervoucí magie. Pojďme se podívat na pár tipů, které můžete okamžitě využít a těšit se na skvělé výsledky.

Pokračovat ve čtení „5 copy triků, které sníží bounce rate vaší stránky“

0