Tento nástroj umožňuje webmasterům sdělit Googlu, které ze zpětných odkazů jimi spravovaného webu mají jeho roboti ignorovat. Od největšího světového vyhledávače to tak byl vstřícný krok k webmasterům, kteří dostali možnost, jak napravit špatnou optimalizaci pro vyhledávače jejich webu.
I na váš web možná vede mnoho odkazů, které jste si zaplatili, nebo vám je nějaký váš SEO „expert“ zařídil nekalými praktikami. Možná jste ale žádné neetické metody SEO nevyužili a jen na vás například odkazovali vaši známí, kteří vás chtěli z laskavosti doporučit ostatním uživatelům internetu a přidat vám zpětný odkaz. Takové odkazy, pokud jsou z nerelevantního webu, mohou být Googlem nově považovány také za nekalé praktiky SEO a váš web může být penalizován!
Kontaktujte proto tým Pixelfield, jehož SEO pracovníci zkontrolují kvalitu a relevantnost vašich zpětných odkazů, napraví případné škody na ranku webu co nejdříve a dostanou vás na vrchol výsledků vyhledávačů.