Blog

Jak vylepšit komunikaci se zákazníky díky machine learningu

Rubriky: Nezařazené

Repetitivní a jednoduché činnosti jdou zastat automatizací již poměrně dlouhou dobu. Díky strojovému učení se nám ale v posledních letech otevřely nové možnosti, jak si usnadnit práci, zlepšit efektivitu společnosti a ušetřit lidský čas, kterého se nedostává.

 

Každou společnost trápí jiný druh problémů, ale dá se vypozorovat že případy, kdy člověk selhává, jsou stále stejného charakteru. Rutinní práce, přesuny dat a dozorování jsou činnosti, u kterých dlouhodobě nejsme schopni udržet pozornost, snahu a kvalitu výstupu.

 

Díky novým možnostem práce se strojovým učením a využití umělé inteligence pro chápání a zpracovávání jazyka jsme našim klientům i do našich vlastních systémů mohli implementovat nové funkce, které nejen šetří čas a náklady, ale mění i způsob toho jak vnímáme back-end aplikace a jak s ním pracujeme. Co nás nejvíce bavilo a co přineslo největší užitek?

 

Chytrý mailing a ticketování

 

Třídění mailů, odpovídání, ukládání podkladů a zjišťování, co kdo poslal a kdo by se měl úkolem zabývat trvá dlouho. Místo řešení konkrétního problému trávíme čas předáváním, dohledávání, kopírováním. Věci navíc snadnou zapadnou, příloha se neuloží. Navíc většina z nás neumí psát e-maily. Místo řešení konkrétního bodu často mícháme několik věcí dohromady a odpověď je pak zdlouhavá a složitá.

 

Proto jsme implementovali mailového klienta, který dokáže pracovat s vaší běžnou schránkou a CRM. Čeho jsme dosáhli? Jakmile máme novou zprávu, zjistíme samozřejmě od koho je a jaký má k našemu projektu vztah, ale navíc také obsah zprávy, čeho chce pisatel docílit a jaké otázky je potřeba zodpovědět.

 

Díky napojení na back-end víme, kdo se těmito úkoly zabývá, kdo se musí vyjádřit. Přílohy se automaticky přiřadí ke správnému projektu a zpráva ke zpracování tomu nejpovolanějšímu člověku. Pokud z e-mailu vyplavají nějaké tasky, jedním klikem je vytvoříme a pošleme ke zpracování!

 

Chatbot pro zákaznickou podporu

 

Zákaznická podpora je stěžejní pro každý byznys. S moderními technologiemi se mění způsob toho, jak komunikujeme a většina uživatelů preferuje jednoduchou, rychlou konverzaci před mailováním a několikastránkovými odpověďmi. Informace chceme hned, ale nejsme ochotni se s ničím učit, ani se nikam registrovat. Pokud chceme dosáhnout maximální spokojenosti, musíme informace poskytnout kdykoliv si na to uživatel vzpomene, a to do několika minut. To s sebou samozřejmě nese obrovské náklady v případě lidského pracovníka.

Díky již zmíněným technologiím jsme u některých projektů implementovali chatboty jak v anglickém, tak v českém jazyce, kteří jsou schopni poskynout aktuální informace okamžitě, bez nutnosti vyhledávání na webu, přihlašování, nebo e-mailování.

0

3+1 příklad, jak AR/VR mění zdravotnictví

Rubriky: Nezařazené

Zaslechnout zvuky nadšení může být v oddělení pro vážně nemocné děti v nemocnici poměrně překvapivé. Ačkoliv Toben, dvanáctiletý chlapec trpící srpkovitou anémií (na obrázku výše), se právě připravuje na velmi bolestivou každodenní léčbu, jeho okouzlující úsměv naznačuje, že headset pro virtuální realitu už ho přenesl na mnohem hezčí a příjemnější místa, než je jeho nemocniční lůžko. Pomoc pacientům s nadměrnou bolestí je jen jedním ze slibných příkladů potenciálního využití virtuální (VR) a rozšířené reality (AR) ve zdravotní péči. Tento článek vám ukáže tři (plus jednu) klíčovou oblast, kde AR/VR použití již narušilo tradiční přístupy ke vzdělávání, léčbě a terapii.

Pokračovat ve čtení „3+1 příklad, jak AR/VR mění zdravotnictví“

0

Největší chyby v komunikaci při práci na vašem digitálním projektu

Rubriky: Kancelář / Obchod

Vývoj vaší mobilní aplikace nebo webu začal a všechno vypadá skvěle. Po několika sprintech ale zjistíte, že se projekt neubírá tím směrem, jakým jste si původně představovali a dotazů přibývá místo toho, aby jich ubývalo. Kde se stala chyba a jak se tomu vyhnout? Problém často nebývá ani u vývojáře ani u klienta, ale pouze v komunikaci mezi nimi. Jakých chyb se při komunikaci na vašem projektu vyvarovat?

Pokračovat ve čtení „Největší chyby v komunikaci při práci na vašem digitálním projektu“

0

Vydělávejte ve své appce díky AdMob v sedmi jednoduchých krocích

Máte svou vlastní mobilní aplikaci? Máte uživatele, kteří ji pravidelně a rádi používají? A co takhle do aplikace implementovat reklamy, aby vám vydělávala peníze, zatímco vy nebudete muset nic moc dělat?

Pokračovat ve čtení „Vydělávejte ve své appce díky AdMob v sedmi jednoduchých krocích“

0

Nové služby Pixelfieldu

Rubriky: Nezařazené

Rádi bychom se s vámi podělili o významnou novinu. Pixelfield s Novým rokem započal proces rozšíření svého portfolia služeb. Již dlouhou dobu jsme se snažili oprostit od role vývojářů aplikací a stát se spíše vašimi spolehlivými průvodci digitálním světem. Vývoj pro nás ale pořád zůstával jednoznačně na prvním místě.

Pokračovat ve čtení „Nové služby Pixelfieldu“

0

Ohlednutí za rokem 2018

Rubriky: Nezařazené

Každý z nás, kdo se ohlédl za rokem 2018 zjistil, kolik tvrdé práce mu dalo, aby dosáhl svých zvolených cílů. Ať už se jednalo o osobní nebo pracovní cíle, tak se to rozhodně neobešlo bez spánkového deficitu, spousty ranní kávy a několika breakdownů – nejen těch digitalních v našem případě. Je dobré se ohlédnout a rok zhodnotit. Za své úspěchy se pochválit a z neúspěchu se poučit. Přestože vše vždy nešlo přesně podle plánu, tak k dosažení požadovaných cílů bylo potřeba více než jen trpělivosti, snahy a odhodlání. V našem případě by se to neobešlo bez týmové práce. Pojďme se tedy ve zkratce podívat, co přinesl rok 2018 Pixelfieldu.

Pokračovat ve čtení „Ohlednutí za rokem 2018“

0

Google mapy už nejsou pro každého

Rubriky: Nezařazené

Jak jste si možná všimli, Google změnil platební podmínky u využívání Google Maps API. Mnozí z vás to zjistili díky hlášce “For development purposes only” na mapě na vašem webu. Implementace Google Maps API již není tak bezstarostná, jako tomu bylo do července minulého roku. Tehdy stačilo zaregistrovat nový API key pro web a o zbytek se člověk nemusel starat.

Pokračovat ve čtení „Google mapy už nejsou pro každého“

0

User experience u chatbotů

Rubriky: Nezařazené

V dnešním světě jsou chatboti stále oblíbenějším firemním nástrojem komunikace. Je však vždy vhodné nasadit místo člověka chatbota? Jak chatboty vnímají uživatelé?

Pokračovat ve čtení „User experience u chatbotů“

0

Jak si jako vývojář zpříjemnit vývojové prostředí?

Rubriky: Nezařazené

Několikátým rokem se orientuji v informačních technologiích a za tu dobu jsem narazil na poměrně mnoho zlepšováků a vychytávek. Rád bych vám tedy předal jeden z tipů, jak si lehce zpříjemnit denní stereotyp ve vašem pracovním – vývojovém prostředí.

Pokračovat ve čtení „Jak si jako vývojář zpříjemnit vývojové prostředí?“

0

Digitální bublina – jak velká je ta vaše?

Rubriky: Nezařazené

Kolikrát za den se přistihnete, že jen tak z nudy sáhnete po svém telefonu a začnete si na něm prohlížet webové stránky, které vás ve skutečnosti ani nezajímají? Kolikrát za den si pustíte něco jen tak na pozadí? Televizi, hudbu, podcasty?

Pokračovat ve čtení „Digitální bublina – jak velká je ta vaše?“

0